Så vackert

Bröllopet var så vackert. Zandra va vackrare än vanligt,vilket är svårt att förstå. För hon är alltid vackrast. Efter bröllopet va det middag och fest. Hade jätte kul. Så mycket engelska som jag pratade nykter har jag nog aldrig pratat :-) ska kolla med zandra om jag får lägga upp bild på brudparet. Sen är jag ju gudmor till lilla A nu med. Så stolt. Nu är jag påväg till praktiken. Fick vänta på vagnen en kvart,kunde åkt med en senare buss hemifr.hade tänkt köpa någon dricka innan jag börjar men det hinner jag inte nu. Saknar min älskling med. Tycker om honom så mycket. Saknade honom extra mycket igår. Det va så mycket kärlek överallt.hade velat dela det med honom. Ha en bra dag allihopa. Och ännu ett stort grattis till brudparet. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0