Tycker inte om v-trafik

Precis när jag skulle gå hemifrån hittar jag inte nycklarna. När jag väl hittade dom fick jag skynda mig. Bussen brukar ju vara några min sen. Men det va ju klart att den va i tid och jag missade den med mindre än 1minut. Så har suttit och väntat på nästa buss.som såklart är sen.5min. :-( så nu blir jag sen till jobbet. Om inte chauffören lyckas köra ikapp sig. Det mest typiska med detta är att jag ska möta en tjej utanför jobbet som ska gå bredvid idag. Ser ju bra ut att jag är sen. Som tur är bara 5min. Om jag har tur. Vilket det inte känns som idag. Men har iaf städat lite. Ser fint ut i köket och på toa. Och har plockat i hallen och dammsugit hela lägenheten. Innan städningen så träffade jag Zandra en stund. Vi va i hundgården med hennes hund. Skönt att träffa henne och att njuta av vädret. Hoppade precis på en kille som fått springa t bussen. Han flåsar som fan. Det jobbiga är att han stinker vitlök och sitter precis bakom mig. Känns inte som att det är mycket som kommer gå rätt idag. Men men,ny dag imorgon. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0