Vart på "studiebesök"

En kompis jobbar i en sex shop/strippklubb. Var där och hälsade på.
Måste säga att jag blev positivt överaskad. Har alltid vart nyfiken på yrket som strippa. 
Tänk dig. Se men inte röra. Visst det kan inte bli mycket mer sexistiskt. Men hamnar man på rätt klubb kan man tjäna bra och trivas. 
Det stället jag var på verkade ha bra personal policy. Och det var jätte fint. Alla som jobbade där verkar jätte trevliga. 
Nu säger jag inte att jag tänker börja strippa. Men känns som rätt lättförtjänta pengar. 
Men jag är alldeles för blyg för att någonsin klara av det jobbet.

Sen har jag en pojkvän med. Och jag förstår att han inte vill dela sin flickvän med massa andra män.
Även om det är han som är mannen i mitt liv. Den jag vill vara med.

Jag hade själv haft lite svårt om han tänkte börja strippa. Men samtidigt skulle jag hån-le mot de flickor som fick 'se men inte röra'. För när han kommer hem fr jobbet skulle det vara jag som fick hans närhet,hans kropp och hans kärlek.

Skulle vara grymt att kunna dansa pole dance. Finns ju sånna kurser. Där man använder det som en träningsform.
Måste ha mycket muskler och vara smidig för att göra de snyggare och mer avancerade "stegen" på stången.

Nu ska jag ta en ny värktablett så jag slipper tandvärk under natten.
Kommer strax somna så...
God Natt!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fan vill se dig strippa? Hade vart en sak om du såg bra ut

2010-10-19 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0