Börjar nog acceptera det hela nu

Har känt mig ovanligt lugn idag. Eller nu på eftermiddagen.
Psykiskt känner jag mig mycket bättre. Jag har nog accepterat att det är som det är. 
Jag kan inte påverka det hela speciellt mycket. Bara låta det gå den vägen det går helt enkelt.

Just nu borde jag räkna matte. Men är väldigt trött.
Så risken är att det inte blir speciellt mycket rätt, och att jag inte förstår någonting.

Bättre att ta det i morgon istället.
I det stora hela så har dagen vart okej. Bakat muffins med Tessa,och fikat med B.

Vart lite poetisk idag med. Men känslorna i dikten är för färska för att skrivas här.
Kanske lägger upp den en annan gång.

Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0