Facebook suger

Sloooow motion är det på fb just nu. 
Lite tröttsamt när jag faktiskt har något vettigt att göra där :/

Strax ska jag på ishockey. Kommer med säkerhet att uppdatera er via blogg eller facebook(om det funkar) om hur det går i matchen.

Sen blev jag lite irriterad när jag kom hem.
Fick tillbaka 2 av mina lappar från försäkrningskassan.
Den ena hade jag skrivit augusti istället för september på.
Den andra gällde min frånvaro fr skolan,hade inte skrivit vad jag hade för sjukdom,sen ville dom ha en kontakt person på skolan som dom kunde prata med. 
Så var bara att fylla i och lägga på lådan igen.
Hoppas inte mina pengar blir försenade nu bara.

Nu ska jag gå upp till far min och snylta lite innan vi åker på matchen.

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0