Färgning

Nu sitter jag med färgen i håret. Hoppas det blir bra nu bara och inte alltför mycket färg utanför.Och inga blonda fläckar.
Har avbokat min tid för provtagning imorgon. Lite surt. Eftersom jag hade behövt gå på den. Får hoppas att det finns en tid för mig nästa vecka istället.
Sen har jag fixat så jag är ledig fr praktiken imorgon med, men "jobbar" nästa fredag istället.

Nu ska färgen snart sköljas ur och mat till jobbet ska fixas. Sen är det bara att åka till jobbet.
Just det. Ska försöka hinna slå in presenterna med. Va och köpte lite papper och så idag.

Jag fattar inte att det redan är dax. Kanske borde införskaffa en vattenfast mascara med. Lär ju behövas på lördag.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0