Fredag

Ja ha, då var det fredag...igen.
Enda planerna jag har för dagen är att åka hem till kakmonstret (aka älskling) ikväll. Men vad ska jag göra fram till dess?
Funderar på att hälsa på familjen. Antingen pappa eller farmor och farfar. Kanske ska kolla upp vilka som har tid med mig. underlättar lite i mitt val.
Sen måste jag fundera över vad jag ska äta i helgen. Hinner ju inte direkt laga mat under helgen. Om jag inte tar med något lättlagat till jobbet då förstås.

Är lite hungrig just nu. Så ska nog fixa något litet innan jag hittar på något annat.
Eller så snyltar jag lite hos pappa/farmor och farfar ;)

Tänkte på han som strejkade i stan. Syftet med hans strejk var ju som det brukar vara..politiskt. Han vill uppmana folk att inte rösta blått. Man kunde läsa om hela hans situation. Om problem han stött på ekonomiskt i samband med operationer mm. Jag känner sympati med honom. Men jag blir arg över hans reaktion när han själv gjort fel. Och hans sätt att utnyttja sitt handikapp. Nu vet jag ju inte hela hans historia. Men jag anser att det är fegt att göra så. 
Varför ska inte han få böter för när han felparkerar? Det verkade inte vara huvudet det var fel på i hans fall utan någon funktionsnedsättning i benen, och även något problem med ryggen.
Ja ja, jag får släppa det och hoppas att hans budskap kommer fram dit han vill.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0