Jag är lite besviken och orolig

Jag är besviken eftersom en sak jag försökt hålla hemligt har läckt ut. Så får försöka ändra på saker så att det blir bra ändå.

Sen är jag orolig för att det känns som jag inte har koll på någonting angående helgen.
Ska på kräftskiva på fredag. Inga direkta problem för mig där. Men vet inte hur det ska gå med Älskling.
Han ska jobba på lördag,och vi ska på kräftskiva en bit från Göteborg. Så min oro ligger i om han ens kan följa med. Man vet ju inte när man kommer därifrån på lördag,beror ju på dom vi åker med.
Och jag vill ju inte åka utan honom :/För i så fall så får jag inte träffa honom på hela veckan.

När jag inte har kontroll över saker så får jag panik. Och dit är jag på väg nu.

Ja ja, nu ska jag försöka släppa det. Strax dax att åka till jobbet.
Hemma igen kl.23. och imorgon ska jag upp tidigt igen för att åka till skolan och sedan till jobbet igen. Fredag ska vi tydligen på besök på Naturhistoriska. Hoppas det inte tar hela dagen. Så jag slipper stressa.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0