lite stressad

Känns som det händer lite väl mycket i mitt liv just nu. Skola,pengar mm är stora oros moment.
Men det ordnar sig.

Just nu är jag hos älskling. Lagar lite mat.
Köttfärslimpa med potatis och gräddsås.
Hittade ett gôr enkelt recept.
Man blandar bara köttfärs,creme fraiche och fransk löksoppa(pulver) sen in i ugnen på175 grader i ca 40min.
Hoppas bara att det blir gott. :)

Idag har jag vart i skolan. Vi skulle ha redovisning om lite lagar som gäller i vården.
Blev snarare diskussions möte eller något. Men det var trevligt. Imorgon har jag hem arbete.
Men ska jobba på kvällen. Och på fredag är det skola igen.

Börjar min praktik på måndag. Ska bli kul. Inte så kul att börja 6.45,men det får jag stå ut med :)

                                                        Ha en bra kväll!

                                                           Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0