Nä, nu måste jag göra något åt detta

Jag tycker så synd om Älskling just nu.
Jag överreagerar på allt. Just nu känner jag mig så jäkla hemsk.
"Anklagar" honom för att dissa mig,lägga facebook före mig.
Och nu sitter jag och är ledsen över att jag känner att nu är allt sumpat.
Ingen människa orkar med en som mig, en sån person jag är nu. Jag orkar inte ens med mig.

Jag fattar inte ens varför jag sitter och lipar just nu.
Jag håller på och tappar bort mig själv känns det som.
Hatar den personen jag är just nu.
Hatar att jag inte vet varför jag är som jag är just nu.

Ha en bra dag!
kramar


ps. Jag och älsk har inte bråkat. Men jag känner att vi lika väl kunde ha gjort det. Med tanke på hur jag beter mig. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0