Något att vara glad över ialla fall

Banken är fortfarande ur funktion. Kasst.
Men såg att mina kläder ialla fall kommit fram. Så tänkte gå bort och hämta dom även om jag inte får min avi idag.
Har köpit skor,jacka med mm.
Sen även lite till Älsklingen som jag hoppas blir nöjd. Inte riktigt vad jag tror är hans stil,men jag gillar det ialla fall.
Så nu börjar jag förvandlingen av min hunk,till ännu mera hunk ;P

Här har ni lite av det jag skickade efter till mig själv.
Utöver detta var det inget speciellt. Eller det var en randig klänning med. Men den var slut nu,så domhade tagit bort bilden på den. Egentligen inte snygg, men jag tyckte om den när jag såg den. Sen kostade den bara 50kr,så inte direkt ett rån.

Om bankhelvetet inte funkar nu,så blir det till att klä sig. Åker om 45min.

Ha en bra dag (ännu en gång)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0