Natti natti

Nu är det dax att sova. Upp till skolan imorgon.
Dagen har vart himla lugn. Vaknade tidigt, men slappade fram till kl. 14 då jag började fixa inför jobbet.
Sen har jag vart på jobbet.
Intressantare än så har det inte vart idag.

Imorgon blir det skola,och på kvällen hem till Älsklingen. Som iofs ska få ett nytt smeknamn. Kakmonstret.
Shit vad han kan proppa i sig kakor och godis. Men det gör inget. tycker allt att han kan gå upp lite i vikt.
Vilket han tycker att jag ska göra. Men jag väger som jag borde. Han skulle fundera på att lämna mig först om jag skulle gå upp sisådär 20kg sa han. 20kg!!! På denna lilla kropp skulle skulle det innebära att jag skulle behöva gå upp 40% av den vikt jag har nu. Men men, jag underrättar er om den dagen kommer.

Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0