Påväg

Nu sitter jag på bussen mot praktiken. Idag börjar jag kl.11. Innan jag åkte beställde jag lite kläder fr hm.en jacka,stövlar,klänning och lite annat. Borde komma nästa vecka.hoppas jag slipper skicka tillbaka något. Lite tråkigt när man måste göra det. Det är nackdelen med att skicka efter kläder. Igår var jag på hockey med pappa och lillebror J. Frölunda mot AIK. Matchen va inte den bästa. Va la några gånger som det blev lite spännande. Men nu är det ju 2domare istället för 1, plus linjedomarna. Så bråken stoppades innan dom började. Tråkigt. Sen börja dom med någon liten paus i varje period då några små killar åkte in med skyfflar och tog bort isskrapet.matchen slutade 0-1 på sudden. Men aik vann med ett sketet mål. Men bättre lycka nästa gång.förhoppningvis. Ha en bra dag. KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0