Ska jag la gå och lägga mig då

Det är änna på tiden att lägga sig nu.
Borde iofs ha sovit för längesedan.

Har gjort egna vårrullar idag. Blev riktigt goda.

Jag har ju färgat lite av håret rosa. Till Zandras stora fasa.
Hon är så orolig att jag ska ha det så på bröllopet. För det första är färgen så kass att den typ kommer tvättas bort innan bröllopet Och för det andra så hade jag tänkt färga över det innan dess ändå.
Så oroa dig inte gumman. Ville bara göra något "rejvigt" ;)

Kanske någon som är nyfiken på hur jag såg ut när jag var ute och dansade i helgen. Kan dela med mig av en bild.
Tyckte jag lyckades ganska bra faktiskt.

Nu blir det bed time.

Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0