Vacker väder...men lite för blåsigt

Solen skiner och blåsten viner.
Tänkte piggna till och komma in i duschen så man blir ännu piggare och känner dig fräsch också.

Är lite irriterad på mig själv. Började leta efter lite räkningar mm inför mitt möte med soc. Men hittar inte ens hälften.
Men dom ser ju va jag lagt mina pengar på genom mitt kontoutdrag till dom. Får hoppas att det går bra ändå.
Sen måste man själv kopiera alla papperna. Kostar ju mig massa pengar. 2kr/sidan. Och har la sisådär 20sidor att kopiera :/
Ska se om jag kan kopiera några på praktiken imorgon.

Mina katter har vart hatobjekt hela natten med. Tricia löper och de andra katterna krafsar och jobbar sig.
Så har sovit skit kasst i natt,och detta har gett mig huvudvärk. :/
Nu ska jag nog tvinga in mig i duschen. Det är behövligt.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0