Vad ska jag göra?

Sova lite borde jag göra. Är väldigt trött. Men då kan det hända att jag inte sover bra ikväll.

Pratade med en gammal kompis. Och massa minnen började snurra runt i mitt huvud. Trots massa gammalt groll så känner jag en saknad efter den här personen. Undrar fortfarande vad som egentligen gick fel.
Men det löser väl sig.

Igår åkte jag ju hem till Älskling. Så gött att träffa honom. Saknat honom så mycket. Så mysigt att få ligga och krama och pussa på honom. Ikväll blir det däremot en ensam kväll. Han kände att han ville va lite ensam. 
Kan jag förstå, förra veckan jobbade han massor, och sen var han ju iväg på den där danstävlingen. Så har ju inte bara fått vara på ett tag.
Men imorgon har han inget val. Då ska vi ses. Har jag bestämt.

ha det bra!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0