Bara en dag kvar :D

Imorgon kommer älsklingen hem. Längtar massor.

Nu sitter jag hemma hos AD, vi kollar på Rango.
En western film going animerad Disney. 
Jag har inte riktigt fastnat för den så kanske får kolla om den någon dag.
Det är ju därför jag sitter med datorn och inte kollar så noggrant på filmen.

Har slipat och spacklat en andra gång i köket idag med. Imorgon ska jag försöka ta mig an att slipa igen och sedan ska jag måla :D
Beror lite på om jag hinner. För är ju en liten bit utanför Göteborg. Vet inte när jag kommer hem imorgon och inte heller när Gibson kommer hem. 
Men annars har jag måndag. Har ont i händerna med efter slipandet och spacklandet.T o m fått en blåsa på tummen.

Men nu ska jag va lite social.

Ha en bra kväll!
Kramar

ps. Smörgåstårtan va god. Men ska nog skippa den rostade löken nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0