Kontraktskrivning och Dylan Moran

På torsdag ska jag och Gibson åka och skriva på kontrakt för lägenheten.
Wiiiee!!!!

Har precis kommit hem efter en fika med Fiona.
Himla trevligt. Men det jobbiga va att när jag kom ner till torget så märkte jag att jag hade glömt mitt kontokort hemma :/
Snäll som fiona är så bjöd hon mig på en mocca latte.

Har även gjort det där nödvändiga, men tråkiga.
Japp, betalt räkningar.

Ikväll ska jag gå och se Dylan Moran med JoE. Ska bli kul. 
Fick veta att det va jag som fick JoE att börja kolla på Dylan,genom att jag introducerade honom för Black Books.
Ska bli kul att få se honom "in action".
För er som inte vet vem denna irländska komiker är så kommer här ett klipp med honom.
Kanske känner ni igen honom. Han är med i bl a "Shaun of the dead" och "Run Fatboy Run".



Hoppas ni får en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0