Lägenhetsvisning

Senare idag ska jag och älsklingen och kolla på lägenhet. Fick erbjudande på visning av en lägenhet i Hindås.
Riktigt spännande måste jag säga. Vår första lägenhetsvisning tillsammans.
Visst Hindås ligger en bit bort. Men ändå inte så farligt. 30min med tåg till Göteborg, samma restid till Borås.
Lägenheten vi ska kolla på är en 3a med uteplats, och diskmaskin (Gibson tyckte att det va det bästa)
Min tanke med uteplatsen va direkt,BLOMMOR. Medans Gibson tänkte ekmöbler och grill.
Och det låter ju som en bra kombination :D
.
Ska bli så kul. Men det känns himla pirrigt just nu.
Håller tummarna för att den är så fin som jag tror att den är, och för att vi får den i så fall.
.
Men vad ska jag göra hela dagen då?
Jag har ett lager färg att måla i köket, men det tar ju inte ens en timme.
Försöker få tag på någon att ta en fika med. Men alla är ju sjuka,eller deras barn är sjuka.
Ok, 2/2 som jag frågat har sjuka barn hemma.
.
Men det är dax att frächa till sig och klä på sig nu i alla fall.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0