Lite nervös är jag allt

I dag ska vi städa/tvätta båten när Gibson slutat jobbet.
Imorgon åker den i plurret.
Vi gick igenom i går vad vi ska ha med oss till båten.
Och det blir ju lite som ett extra hem. så det är en del som behöver köpas med dit.
Men jag har även en del grejer hemma som går att ta med dit.
T ex knivar, handdukar, sängkläder.
Men men man kommer nog på vad man saknar med tiden. Får man köpa det då.

Men det jag är lite nervös över är ju hur jag ska lyckas sova i en båt.
Får hoppas att det går bra. Det ska ju vara underbart väder i helgen så.

Någon som har tips på mat som är lättlagat och passar ute till sjöss.
Vi har 2 gasol plattor. Så man kan tillaga mat.
Och vi har ett kylskåp.

Nu ska jag börja plocka ihop lite saker som ska med till båten idag.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0