Tack alla!

Vill börja med att tacka alla som visade sitt stöd igår.
Aldrig lätt att behöva göra sig av med ett husdjur. Men jag hade dragit ut på det länge nog. 
Gumman mådde inte bra. Hon kissade i soffan och va en väldigt nervös katt som inte va speciellt sällskaplig av sig.
Så mest för hennes skull som jag gjorde det.

Som de flesta säger så verkade hon veta vad som väntade och hon verkade även väldigt lugn inför det.
När vi kom till veterinären så låg hon där lugnt och kollade på mig. Sen fick hon lugnande,efter några minuter så blev hon lite illamående och spydde. Efter att hon gjort det så va hon helt borta.
Efter att ha fått den andra sprutan tog det inte lång tid innan hon slutade att andas.
Jag satt kvar där i kanske 20min. Det jobbigaste va att lämna henne där. Bara gå.

Min underbara pojkvän va så himla go hela tiden. Höll mig i handen och kramade om mig.
Efteråt åkte vi och köpte lite presenter till de andra katterna. En liten klöspelare,en klösbråda i papp och en element säng. Så när vi kom hem tog vi fram detta och katterna. La lite kattmynta på klösgrejerna och dom blev helt galna.
Dom verkar för övrigt som vanligt. Vilket känns himla gött.
Gumman
1.Gubben i nya lekhagen.2. Patricia på nya favorit mattan. 3.Gubben mysandes i sängen
Och något som är sket gött är att jag nyss fick ett efterlängtat samtal.
1 juni blir jag och Gibson Hindåsbor. Helt underbart.
Har inte fått tag på Gibson än för att berätta det. Men han kommer att bli lika jäkla glad som jag :D
Ha en bra dag!
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0