Haft en bra helg annars

Har haft en kanon bra helg. I lördags åkte jag hem till Big Mac, vi grillade och så. Sen åkte vi in till stan där. Först gick vi till PC, tog en cider och några shots. Sen gick vi till Dubliners och Greta´s. Vi pendlade mellan båda dessa ställen tills vi åkte hem. Det sjuka va att det va så jäkla varm vart vi än gick.  Men det va lixom inga människor ute i lördags. Eller typ vid 1-tiden blev det lite trängre. Men tyckte ändå det va ganska slappt med folk i stan i lördags. Inte så konstigt kanske. Det är ju helgen innan löning.

Idag får vi se vad som händer. Behöver i alla fall höra av mig till Arbetsförmedlingen eftersom jag börjar plugga snart och inte vill ha något aktivitetstöd under tiden.

Nu ska jag la se om jag kan få något gjort.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0