Hemma hos moster

Jag är värsta datanörden idag. Både moster och BigMac har bett om datorhjälp idag.
Och jag har löst deras problem. Himla grym är jag.

Nu är jag hos moster och tjötar. Va ju närmare ett år sedan jag va här. Har iofs träffat henne på stan. Men det är inte samma sak.

Jag är himla sugen på att göra något med håret. Så hoppas kunna göra något kul nu när lönen kommer.
Skulle vilja förlänga det men det kostar så mycket.
Har ju tänkt sterilisera katten denna månaden med.

Men men, vi får se hur jag gör.

                                                       Ha en bra dag!
                                                              Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0