Klart att något ska krångla

Fick beslut fr csn förra veckan. Och denna veckan fick jag meddelande om att det kan bli problem då jag har får aktivitetsstöd. Men aktivitetstödet kommer jag ju inte få under tiden jag pluggar, eller jag tänker inte ha det i alla fall.
Så nu försöker jag fixa med det. Inte det lättaste när det är lördag.
Och är fortfarande inskriven på Arbetsförmedlingen i Frölunda. Och orka åka dit bara för att skriva ur mig eller vad jag nu måste göra.
Och inte öppnar deras internet chatt för ens kl.10. Och jag som vart vaken sen typ kl.7.

Börjar nog bli kärring. Somnade innan kl.23 igår.Och vaknade kl.7 imorse.

Men jag får la försöka sova middag eller något, så jag orkar åka in och dansa med Big Mac ikväll.
Fast vet inte när jag ska kunna sova middag. Ska ju tvätta mellan 11-15.
Det ordnar sig, får la käka godis hela dagen eller nåt. Det är ju faktiskt lördag :P

Men nu ska jag la kolla lite tv och äta lite frukost. Kanske sortera tvätten och så.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0