Wiiie...jag är glad idag

Något trött, men glad.
Får la erkänna att dagen inte började så bra. Har knappt sovit något i natt. Så när jag skulle upp hade jag typ värk i hela kroppen. 
Fick sovit lite och sedan kändes det lite bättre.

När jag kom upp så märkte jag att vårt varmvatten fortfarande är spårlöst försvunnet. Och bestämde mig för att maila förbo om det. Och då såg jag det som förhöjde min dag.
JAG HAR KOMMIT IN PÅ BORÅS HÖGSKOLA!
Så 29 augusti börjar jag plugga.

Så nu har jag skickat in mina uppgifter till CSN. Och hoppas att det löser sig i tid.

Sen ska Ylvelen plugga i Borås med. Så ska bli kul att ha någon man känner där.

Däremot är jag inte helt inne på om jag valt rätt program att läsa. Det heter Tekniskt-Naturvetenskapligt basår.
Men antar att man väljer inriktning. Men bara jag får betyg i de ämnen jag behöver för att läsa vidare sen så är jag nöjd. Antingen blir det Receptarie eller Biomedicinsk inriktning. Tror mer på alternativ 2. Roligare att göra medicin än att sälja den :P

Ska försöka ta en kalldusch nu och sedan bege mig till Arbetsförmedlingen. Ska lämna in ett papper och uppdatera dom om mina studieplaner.

Förresten, det kommer inlägg och bilder fr förra veckans båtvecka så snart jag hinner och orkar.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0