En förkyld dag

Det började igår med halsont när jag vaknade. Nu gör jag inte så mycket mer än att snyta mig
gillar inte alls att vara snorig.
Hoppas det lagt sig till julafton bara. Orka vara förkyld på självaste julafton.

Idag kommer våran bluray spelare med surround system. Så ikväll blir det att se på Tron i 3D :)
Men först måste jag tvätta. Kattfanskapet kissade på filten som låg i soffan. Så det kom såklart i soffan med. 
Så gårdagen gick åt till att tvätta rent soffan så gott jag kunnat. tänkte jag skulle ta bort överdraget på kuddarna och tvätta dom. Men om vi ens hade fått ur kuddarna så hade vi aldrig fått i dom igen. Så himla onödigt med "avtagbar" klädsel.

Nä nu ska jag snora lite till och sedan blir det att tvätta.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0