Försmak

Igår hade jag en av de bästa dagarna i mitt liv,med den bästa mannen i mitt liv. Har aldrig varit med om att en kille anstränger sig så mycket för mig. Hela dagen va planerad. Den kunde inte ha blivit bättre. Tog bilder på första stället vi va på. Involverade badkläder. Sen gick vi dit som han bjöd mig till första gången vi träffades. Sen valde jag kvällens aktivitet.och vad vi skulle göra fram t dess. Vilket blev konst museet,och sen en cider på hard rock. Kommer ett mer detaljerat inlägg senare när jag har min dator. Men jag har träffat den underbaraste människan på jorden. Och släpper honom inte i första taget. Får la tacka AM med. Är ju tack vare henne som vi träffats. Nu ligger Gibson bredvid mig och småsnarkar. :-) själv är jag sugen på att gå upp och ta en cigg. Men det är så mycket krångel. Måste ju ta på mig både kläder och skor. Idag ska jag träffa mormor och moster M. Vi ska kolla på soffa till mig. Wiiie. Men ha en bra dag allihopa. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0