Gårdagen i detalj

Så nu ska ni få veta hur gårdagen va.
Först blev vi skjutsade till Hagabadet. Där Gibson hade bokat Romerska badet till oss. Det var jätte mysigt. Där fanns en mindre pool,en bastu och en relax avdelning med tilltugg. Vi spenderade 2 mysiga och romantiska timmar där.
Här har ni lite bilder.
Efter detta skulle vi till Heaven 23. Men det fanns inga sittplatser så vi åkte ner till Incontro istället där vi åt räkmacka och bara mös av varandras sällskap. Sedan bestämde vi vilken film vi skulle gå och se. Det blev The Tourist. Helt klart värd att ses. Men innan filmen började hade vi 3 timmar att slå ihjäl. Jag bestämde då att vi skulle gå till konstmuseet som har gratis inträde om man är under 25. Så jag ljög lite,så att även jag kom in gratis. Där va vi i en timme. Sen gick vi till Hardrock och tog en öl/cider. Efter detta va det dax för bio.
Efter bion kom min kära far och hämtade oss och körde hos hem till Gibson där vi avslutade kvällen med mys framför tv:n och pizza.

Det va den underbaraste och mest romantiska dagen jag varit med om. Att Gibson stod ut med mig en hel dag är beundransvärt. Jag är så glad att jag träffat honom. Han ger mig känslor jag aldrig känt innan. Samtidigt som det skrämmer mig lite, så är det helt underbart och jag skulle inte vilja ändra på någonting.
Just nu känns det som jag är med i en saga. Känner mig som en prinsessa.

Du betyder oerhört mycket för mig Gibson. 
Är lite rädd för att skriva för mycket och skrämma i väg dig. Men jag tror jag hittat min soulmate <3

Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0