Kära Göteborg!

Nu är jag hemma igen.
Det är bra att åka bort ibland så att man inte glömmer av hur bra götet faktiskt är.
Hade jätte kul/trevligt i Malmö, men staden verkar lite sleepy.
I lördags var vi på ett ställe som hade rocktema. Hade jätte kul, trots att jag dumt nog tog på mig klackskor.
Hittade en stripstång. Och ni som känner mig vet att jag är svag för sådanna. Så dansade lite. Men kände mig inte så sexig denna gången. Sen va stången lite läskig. Den satt inte riktigt fast. Men men.
Om Bart läser detta inlägg så får jag tacka igen för en trevlig helg.
Och om det blir en nästa gång så hoppas jag du hittat dig en större lägenhet, mest för din egen skull. :)
Fick precis ett samtal av La-Ura. Skulle åkt hem till henne nu. Men dom har magsjuka, så hoppar över det.
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Men tänkte göra pizza till mig och Gibson i senare.
Så ska la röra mig först till torget och sedan t affären/hem och fixa med ingredienserna.
Ni får ha en underbar dag!
Kramar
Ps. denn internetläsaren verkar inte funka bra till bloggen. därför inga stycke indelningar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0