Så gött

Vädret idag är underbart. Sol och inte sååå kallt.
Sen är det fredag. Underbart. Finns det mer tid till kärleken. Som iofs har fullt upp med replokalen i morgon.
Men behöver ju inte bli väckt kl. 7.30 imorgon i alla fall. Vilket är gött.
Idag har jag käkat frukost med Fiona. Va skönt att sitta och snacka med henne. Va ett tag sen.
Pratade bl a om kärlek, familj och 25års krisen. Ja, om livet i allmänhet.

Strax är det dax att åka och jobba. Ska bli trevligt.
Kommer nog röra oss en del ute idag skulle jag tro. Så ska sätta på mig en extra tröja så jag inte blir för frusen.

Vad händer ikväll tro?
Någon som har några trevligheter att dela med sig av?
Själv vet jag inte. Ska vara någon metal grej på musikenshus idag. Hade kunnat vara något om man hade haft pengarna. Men nope det har jag inte.
Så kom gärna med någon trevlig idé.

Ha en fortsatt bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0