Tack för igår!

Igår kom A.M på besök, med sig hade hon norsken och sin bror med kompisar.
Va trevligt att sitta och tjöta och kolla på bilder fr Norge.
Norge är verkligen ett vackert land.
.
Idag vet jag inte vad som händer riktigt. Gibson åkte för en stund sen. Dom ska börja inreda sin replokal.
Så idag ska dom hitta en soffa :) Sen ska dom repa lite.
.
Men vad ska jag göra idag?
Tänkte att pappa skulle ha en hockey biljett över till mig, så att jag kan hänga med på hockey med honom och lillebror.
Försöker få ta på honom, men får ju vänta in sändningen emellan varje samtal.
Fick tag på honom nu, då hade han precis gett bort den 3:dje biljetten. Det va la typiskt då :/
.
Jag hittar la något trevligt att göra sedan.
.
Lite frukost skulle sitta fint nu.
.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0