Värre för varje natt

Gibson blir hemskare för varje natt. I helgen armbågade han mig i ryggen. Sen tar han täcket. Och när han inte tar det så ligger han på det så att jag knappt får något själv.
Och för er som vet har jag inget trevligt humör när jag väcks på fel sätt. Så har skällt på honom lite.
Men turen är väl den att jag inte är arg på honom när jag vaknar.
Så vi håller våra "bråk" till nätterna när vi sover. Mycket bra. Men det stör sömnen, så i längden är det la inte så bra.
Går la humöret till slut över till dag tid.

Tänkte att jag skulle spela lite wow i dag. Har 3 timmar på mig innan jag ska in i duschen och sedan iväg och jobba.

Va på konsert/release party igår. All Ends. En gammal kompis fr the hood är ju med där, så fick gratisbiljetter av henne. Synd att dom började act 2 så sent. Jag hann bara lyssna på typ 3 låtar innan jag va tvungen att åka hem.

Jag och Gibson har pratat lite om att åka till Danmark och The Reef någon dag.
Så satt och kollade upp vad det kostar. Inte så farligt dyrt egentligen.
Vad jag kunde se så skulle det gå på ca 760kr för båda 2 med båt t/r och inträde till badet.
Sen kollade jag även vad det skulle kosta att bo en natt på hotellet + båtresan. Och det skulle kosta ca 1000kr mer. Blev lite shockad. Trodde att det va svindyrt, men det va det ju inte. 

Ja ja, nu ska jag spela lite.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0