Det går i vågor

Ibland skriver jag flera inlägg om dagen. Ibland tar det massa dagar emellan mina inlägg.
Men det är nog ingen som märker det. Så intressant är ju inte mitt liv.

Idag har jag betalt räkningarna. Tjohoo. NOOOOT!

Sen väntar jag på svar från en tjej med en urgullig hund. Kanske ska bli fodervärd till en Italiensk vinthund.
Så himla söt. Asteria heter hon.
Länk till ägarens blogg HÄR
Jag hoppas verkligen att hon bestämmer sig för att ha fodervärd till henne.

Jag satt och läste på om italiensk vinthund härom dagen och kände att detta är en hund för mig.
Den är liten, har en otrolig energi, den är väldigt egen och familjekär.
Sen gick jag in och kollade på bilder på valparna. Och då blev jag ju "kär" i lilla Asteria. Hon är ju så bedårande söt.
Och när jag läser om henne på ägarens blogg så märker jag vilken stark hund hon redan är, vid endast 9 veckors ålder. 
Så nu är det bara att hoppas hoppas hoppas :)

Ska bli kul att se hur det går med katterna om den lille hunden kommer hit. Tror helt säkert att Gubben är större än henne. Tjockare vet jag att han är. Han är la som 3 Asteria kanske.
Men jag tror helt klart att dom skulle komma bra överens. Har haft hundar här innan. större hundar. Katterna gömmer sig direkt. Men passade Ylvis hund som är rätt liten. Efter typ 2 timmar kommer Tricia ut och hälsar.
Så visst borde det gå att vänja dom vid hund.
Mina små gosegrisar.
Nu ligger alla 3 i min säng och myser. Så goa mina små monster.


Blev det mycket om djuren. Men dom får ju nästan aldrig vara med i bloggen.
Vad som händer idag återstår att se.

Men ni får ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0