hade precis somnat

Hade precis somnat när jag fick ett sms. Detta sms gjorde mig både glad och ledsen på samma gång. Det satte igång massa tankar i mitt huvud. Så även om jag är skit trött,så har jag jätte svårt för att somna om nu. Varit vaken i över en timme nu och bara funderat. Vad va det egentligen som hände?varför blev det som det blev?varför gjorde jag som jag gjorde?
En fråga jag kan svara på är:varför känner jag som jag gör just nu? Jo för du betyder väldigt mycket för mig.

Om man tror på ödet. Så tror man även att allt som händer har en mening. och jag hoppas att det finns en bra mening med detta som hänt. Att det bara kan bli bättre nu.

Ska försöka stänga av hjärnan en stund nu och hoppas somna.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0