Jäkla skit

Verkar som min dator bestämt sig för att verkligen lägga av nu.
Tror iofs det är laddaren som inte funkar som den ska. Så om någon har en laddare till Acer som jag kan låna lite snabb och kolla, så skulle jag bli glad.
Skärmen är ju kass sen tidigare, så datorn behöver ju bytas ut.
Men jag stör mig verkligen på att den bara la av så där.

Mormor frågade mig för några månader sen om jag ville ha en ny dator. Och klart jag ville det redan då, men jag har svårt att säga ja när det är så dyra saker. Och nu kan jag inte med att ringa och fråga om erbjudandet fortfarande finns. Lillebror J ringde ju till mormor när hans dator kraschade,och fick en ny inom några dagar.
Är jag dum/mesig som inte kan med och ringa och fråga?
Hon har ju hjälpt mig med lite räkningar,och jag har fått massa presenter/julklappar av henne.

Får hoppas hon frågar mig någon mer gång, så att jag slipper fråga själv.

Ska se om lillebror J kan hjälpa mig med datorn, men tror inte det går att fixa.
Men hoppas att det går. Så att jag slipper att använda mobilen hela tiden och andras datorer.

Ha det gött.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0