Kanelbulle baket får vänta tills imorgon

Inte så sugen på att baka idag.
Så blir till att gå upp hyfsat tidigt imorgon och baka. Så att farmor får nygräddade bullar när hon kommer hit.
Nu väntar jag på Nettan som verkar ha kört vilse.
Hoppas bara det inte hänt något, det är ju halt på vägarna.

Under tiden som jag väntar håller jag på och bränner lite skivor.
Sen ska jag hem till farsan tänkte jag. 

Lillebror W ringde precis för att kolla vilka filmer jag fixat till honom.
Han är så söt. Babblade om att han ville ha någon mer film men hade inte tänkt ut vilken än så han skulle ringa upp igen :) Har ju fixat 9 filmer redan :)


Men nu är strax Nettan här.

ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0