Livet rullar på

Men för tillfället är jag himla irriterad på mina mobiler.
Min nyaste, X10mini, har ju krånglat med alarmet. Så tog fram min äldre mobil för att även sätta alarm på den.
x10an satte jag på 7.00 och den andra på 7.20. Vaknade innan 7 så stängde av x10ans alarm. Men tror ni inte att den äldre mobilen inte ringde. Eller den ringde men tydligen va man tvungen att ha på ljudet på mobilen för att alarmet skulle höras. Aldrig haft det problemet innan med den mobilen. Så vaknade när jag skulle gått hemifrån. 
Skulle alltså jobba. Så skickade ett snabbt sms till jobbet, och när jag satt på bussen fick jag svar att jag inte behövde komma då det blev försent, personen hade en tid att passa. Tror ni jag kände mig dum eller?! Fick så dåligt samvete. Hoppas bara inte min brukares dag förstördes nu. 

Så det var bara att sätta sig på bussen hem igen.

Jobbar mina sista pass som personlig assistent nästa vecka med. Sen är jag bara vikarie.
Så om någon har ett arbete till mig så är det bara att säga till :)
Testar gärna på något nytt.

Nu ska jag träffa Shhiva och Tezz. Sen ska jag träffa Tiny. Kanske träffa Pontus (fd Älskling) och ikväll blir det avskedsfest hos en kompis.
Imorgon ska jag hälsa på min kusin och se hennes hus, som hon nu bott i i ca 1,5år.

Hoppas ni får en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0