Sudda sudda..

Lättaste sättet att komma vidare är att sudda.
Började med att ta bort fr FB. Men det är mest för att slippa se.
För stunden är jag rätt nere. 
Alla säger att det är bra att gråta, men jag känner mig mer patetisk och så nu.
Gråter ju för att jag tycker synd om mig själv.

För er som inte fattat så är jag alltså singel igen.
Detta kom vi fram till utan bråk.
Men med en del ilska fr min sida. 

och som vanligt när jag blir ledsen gör jag dumma impulsiva saker som jag ångrar direkt efter att jag gjort dom.
Som t ex att ta bort fr fb och skriva sms som är elakare än dom egentligen borde vara.

Men ingen idé för någon annan att tycka synd om mig. Det gör jag så bra själv.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0