Tråkigt att vänta

Installerade precis in WoW på nya datorn. Klart att det är massa småuppdateringar, och sedan kommer 'the big one' på 8,6 GB. Har jag sagt att jag kör med mobilt bredband? Och inte är det de nya snabbare inte.
Har en nerladdningshastighet på ca 40KB/sec. Det går alltså inte alls snabbt. Man skulle kunna kalla det slooooow motion.
Men behöver bara ha ner 208MB innan jag kan börja spela. Så har la typ 30min till innan jag kan spela. Har alltså suttit i kanske 45min redan.
Ja ja, men datorn är bra ialla fall.
Kanske skulle investera i ett bättre internet.

Förutom detta så har jag lagat mat. Köttfärssoppa. Tyckte inte jag la i så mycket cyennepeppar, men fan vad jag druckit till maten idag. Blev väldigt starkt. Men också väldigt gott.
Och mycket soppa blev det. ska jag bara frysa in skiten också. Men fryspåsarna är ju såklart nästan slut.
Tur man har pappa som granne, kan man gå dit och hämta det man saknar :P
Börjar bli lite trött också. Men vill inte lägga mig riktigt än.

Men ni får sova så gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0