Helg och ledig

Skönt att vara ledig.
Imåndags va jag ju på Borås Djurpark. Infogar lite bilder fr det senare.

Idag kom lillebror W hit. Han ringde och va ledsen över att han inte fick som han ville. Så sa att han kunde komma hit så att pappa och Tess får lite lugn och ro.
Men min kärlek verkar inte må så bra. Trodde först det va för att jag har en tendens att låta väldigt grinig mot honom. Men han säger att han mår lite konstigt, så hoppas att det bara är det som tynger honom.

Jag är lite rastlös idag. Hade gärna åkt iväg någonstans och promenerat, typ Gunnebo slott. Men då behöver ju Gibson köra. Och det tror jag inte han orkar. Jag kollade upp vad det är grader i sjön här hos oss. Det ska vara ca 20grader. Kallt enligt mig. Men det är många som badar i den kylan så.

Men vi får se vad som händer senare idag. Måste i alla fall till affären.

men ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0