En riktig hemmafru

Japp det är jag det. Shit va grym jag va igår.
Först städade jag massor.Gibson hjälpte till, men jag gjorde la det mesta.
Sen åkte vi och hämtade J.S som ska vara här i några dagar. På vägen hem åkte vi till äffären där vi handlade middag för det närmsta dagarna.
När vi kom hem så gjorde jag och J.S cocosbollar och även jordgubbspaj. Sen satte vi igång med grönsakerna till maten. Blev tacos i går.
Sen kollade vi på tv resten av kvällen, och jag lät Gibson kolla på det han ville. Dvs 16 Blocks.

Visst jag kunde ha vart mer av en hemmafru och gjort allt själv. Men städningen tyckte jag Gibson skulle vara med på. Och bakningen och matlagningen ville J.S vara med på.

Idag vet jag inte rikgigt vad som händer, mer än att Gibsons kompis ska komma hit. Dom ska ha företagsmöte.
Funderar på att baka rulltårta. Det va jag sugen på för 2 dagar sen.


Nu blir det dagens första cigg.
Sen ska jag la börja duka fram frukosten.

Ha en bra dag!
Kramar



Kommentarer
Postat av: j.s

haaha ja rulltåta låter gåt'

2011-06-19 @ 10:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0