Idag ska jag få njuta av vädret.

Gårdagen gick åt till att ligga i soffan och tycka synd om mig själv. Idag känner jag mig bra och redo för solen.
Men först ska jag tvätta klart.
Tog ju med oss alla lakanen fr båten, så det va en del som skulle tvättas idag.
Efter att tvätten är klar ska jag bege mig mot Göteborg.
Ska jobba lite.

Gick igenom mna växter här hemma för en stund sen.
Och en av dom hade torkat :/ Det jobbiga med den växten är att det är många små blad på den och det lossnar en del på den när den inte torkat, så nu när den va torr så dröste det med blad när jag skulle flytta den.
Inte kul!

Men nu måste jag till tvättstugan igen.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0