Känner mig lite bättre

Nu börjar jag känna mig lite bättre. Men det är ju rätt vanligt att man känner sig bättre frammåt kvällen.
Men trött som fan är jag fortfarande.

Kanske inte skrivit att jag mått himla dåligt idag. Huvudvärk, lite halsont och seg/öm i kroppen.
Så nu är det skönt att det börjar gå över.

Fram till kl.13 låg jag i sängen. Sedan åt jag lite mat och låg och små sov på soffan.
Väldigt skönt. Men känns inte att man sovit något. Lär ju somna gott ikväll.
Imorgon ska jag upp kl.7 och tvätta är det tänkt. Har så mycket lakan som ska tvättas nu.
Bytte allt i båten sist. 


Intressantare än såhär blir inte detta inlägget.

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0