God dag!

Idag har jag umgåtts med Sandra. Vi har tjötat, käkat köttbullemacka och kollat på lite olika frisyrer.
Tanken är att jag ska klippa mig på måndag. Hon ska klippa sig imorgon.
Jag är inne på något lite extra. Jag har ju inte så långt hår.
Men tänkte mig något asymetriskt med nivåklippning(vet inte vad det heter), men man klipper så att vissa slingor sticker ut mer.
Men Emil vill att jag ska göra en Nicky frisyr. Alltså han i BB,som han hade det innan han rakade av det.
Men jag vet inte. Vi får se. Han brukar övertala mig tillslut. Men jag har som sagt lite egna idéer. Får se om vi möts på vägen :D

Om en stund ska jag åka och träffa Nettan. Ska mysa med henne ikväll och imorgon ska jag sitta och vänta tills dom kommer och byter lås hos henne. Dom skulle komma mellan 7.30-?. Så dom kan ju komma närsom.
Men hoppas dom kommer runt 11. En bra tid tycker jag :D

Ska strax packa ihop mina saker som jag ska ha med mig.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0