God Morgon

Inatt har jag drömt massor. Men kommer inte ihåg vad bara.
Så har varit väldigt lättväckt.
Men har ändå sovit gott.

Skulle ha jobbat idag, men blev ändrat.
Igår gick vi inte på museum, vi shoppade istället :)
Lika kul det.

Tänkte jag skulle hälsa på mormor idag. Skrev sms till moster som skulle dit.
Men har inte fått något svar. Så får la ringa istället.
Förutom detta vet jag inte riktigt hur dagen ser ut.
Gibson ville i alla fall ha nördkväll* med godis. Så blir nog så.
Kanske kan jag få honom att kolla film också. Det va längesedan nu.

Va på mvc igår och fixade med mina piller. Tog lite kondomer med.
Visste inte att det fanns kondomer med smak av Tutti-Frutti och Spearmint. Kanske luktar dom gott med.
Man kan ju hoppas, smaka kommer jag nog inte att göra ialla fall. Sen fanns det någon som hette Young, vet inte vad som menades med det. Någon som vet?

Ha en bra dag!
Kramar
*nördkväll= spel kväll framför datorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0