Hittade en sida med massa fina smycken

Har beställt present till min kära mor idag på Vindälva.
Nu vet mamma på ett ungefär vad hon får. Men det gör ingenting. Hon kommer bli såååå glad ändå.
Dom har fina smycken till bra priser. Och man kan välja att göra smyckerna personliga genom att skriva en text på dom.
Ett bra tips om du vill köpa present till både dig själv och andra :D

Nu sitter jag hemma hos Nettans mamma. Precis ätit mat. Nettans mamma lagar himla goa vårrullar. Tanken är att vi ska ha kurs i filippinska. Men just nu sitter vi vid varsin dator och surfar allihopa :D
Har däremot lärt mig att det finns 2 sorters dialekter i Filippinerna. Tagalog och Visayan. Och ju längre ifrån varandra man bor desto mindre förstår dom varandra. Lite som med kinesiskans dialekter.Som snarare är olika språk.

Saknar mitt Töntiga gris-mongobarn. Det tillkom ett till adjektiv igår. Men jag har glömt va det va. Så Gibson får la påminna mig. För han har mer koll på sitt smeknamn än jag har. Och ändå är det "jag" som gett honom det. Tydligen :P
3:je natten vi sover på varsitt håll nu.Känns lika konstigt varje gång.

Nu blir det fruktsallad :D
Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0