Ikväll blir re party

Ikväll ska jag på party med min kära kusin c-o. Har aldrig partat med honom, så detta ska bli intressant.
Förutom det vet jag inte alls vad som händer idag.

Har spelat lite WoW och myst med min kärlek. <3
Och nu är han och lirar gitarr.

Jag börjar bli hungrig, men vet inte vad jag ska äta. Och det är himla tråkigt att laga till sig själv med.
Så är inte alls sugen på mat, eller att tillaga den. Men hungrig börjar jag allt att bli.

Bestämde just med kusin att vi skulle förfesta här. Så nu fick jag en anledning att städa :D
Tjo ho..kan ju inte släppa in kusin första gången och inte städa lixom.

Så får la ta tag i detta nu då :D
Ha det gött!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0