Inlägg nr 2 för dagen

Har vart med Fiona på Allum idag. Hon skulle byta nåt linne hon köpt. Tog ju sin tid, så hon skulle testa 90% av de andra linnena dom hade i butiken.
Själv hittade jag en oerhört fin klänning på Vero Moda. Men som vanligt hittar man alltid saker när man inte har ett öre. Men fin va den iaf.

Så om någon skulle ha 500kr över och vill se mig i denna fina klänning till sommaren så är det bara att köpa en sådan till mig. Borde ha stl 36 ;)

Strax beger jag mig hem till Shhiva. Äntligen ska jag få ordning på mitt hår. Måste bli av med den hemska utväxten. Blir galen. Känner mig urful i håret.
Hade inte skadat att klippa sig med. Men det får jag fixa lite senare.
Ingen som är bra på att klippa och kan tänka sig att klippa mig gratis? Du får istortsett fria händer :D
Annars går det bra att betala en klippning hos min älskade Emil. (375kr kostar detta)

Ikväll ska jag och Gibson vara hos mig. Över en vecka sedan jag sov hemma sist. Så katterna kommer ju älska att jag är hemma i några nätter nu.

Så, men då ska la jag packa ihop lite saker och bege mig några kvarter bort.

Ha en super bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0