Jag är sååå duttig

Idag tvättar jag i tvättstugan :)
Bestämde att nu är det f*n dax att tvätta lakan. Har ju alldeles för mycket lakan, så kan byta flera flera ggr utan att tvätta. Och maskinen hemma klarar bara en uppsättning av lakan åt gången, så har hänt att jag tvättat underlakan och några påslakan med jämna mellanrum.
Så idag blir det 3 stora maskiner med lakan i alla fall.

Efter jag har tvättat kanske jag hinner ta en sväng förbi Nettans jobb och käka semla.
Är ju faktiskt Fettisdagen/semledagen idag ju. 
Enligt vad jag just läste är det ju i Norge jag ska fira denna dag. Dom har ju sylt istället för mandelmassa.
Låter himla mycket godare.

Sen ska jag jobba. Börjar kl.16 :)
Efter jobbet blir det promenad med La-Ura, som nu mera ska få heta Laooora.

Solen skiner idag med. Himla trevligt måste jag säga.
Men nu är det dax att gå ner i tvättstugan igen.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0