Jag ska...

Idag SKA jag klippa mig. Jag har la egentligen inte råd med det. Men jag behöver verkligen göra det.
Jag mår inte bra av att ha håret som det är nu. Känner mig inte fin. Kan inte göra någonting med det.
Skulle klippt mig kl.12.15, men avbokade den tiden igår. Gick in idag igen och bokade en annan tid.
.
Igår va jag på kalas hos Tezz, lill-prinsen fyllde sitt första år :D
Hade jätte trevligt.
Sen kom älskling och hämtade upp mig.
Jag lagade min köttfärssoppa igår. Mums.
Och som vanligt bränner jag mig på tungan :/
Kan ju aldrig vänta tills den svalnat. Ca 1-2 timmar efter att vi ätit, så tog jag lite mer soppa. Då va den perfekt :P
.
Sen fick jag mig en liten chock. Trodde att Lady GaGa va äldre än mig. Flera år faktiskt.
Men nope, idag fyller hon 25år. Dvs jag är t o m några månader äldre än henne.
.
Ja ja, vad ska jag göra idag då?
Vet faktiskt inte alls.
Tar det som det kommer.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mariuslovise

Hello admin, nice site you have!

2011-12-07 @ 10:20:50
URL: http://mariuslovise.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0